Subject: RE: Küsimus
From: "Larissa Merkulova" <[email-masked]>
To: "Margit Parve" <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Apr 2024 10:10:36 +0300

From: Tambet Mullari | TURNSTONE <[email-masked]>
Sent: Tuesday, April 2, 2024 9:27 AM
To: Larissa Merkulova <[email-masked]>
Subject: Küsimus

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere, Larissa!

Kas oleks võimalik saada informatsiooni, kus sisalduks kinnistute andmed, 
mille kohta avatud kinnistusregistri teise jakku on kantud järgmised andmed:

1.   omanik: ühisomanikud

2. kande alus: pärimistunnistuse alusel sisse kantud

Lugupidamisega

Tambet Mullari

Partner | Vandeadvokaat | Attorney at Law

Advokaadibüroo Turnstone OÜ

Novira Plaza, Tartu mnt 25, 10117 Tallinn

T (+372) 660 5577

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.irglobal.com <http://www.irglobal.com>

Juhime Teie tähelepanu asjaolule, et käesolev sõnum võib sisaldada 
konfidentsiaalset informatsiooni. Juhul, kui olete saanud käesoleva sõnumi 
eksikombel,palume sellest vastuse saatmisega viivitamatultteavitada sõnumi 
saatjat ning seejärel sõnum ja sellevõimalikud manused kustutada Teie 
arvutisüsteemist, tegemata, edastamata või säilitamata sellest 
ühtegikoopiat. Ehkki me usume, et see sõnum ja sellevõimalikud manused on 
vabad viirustest ja muudestvigadest, mis võiksid mõjutada saaja arvutit või 
IT-süsteemi, avab sõnumi saaja selle omal riisikol.Me ei vastuta ükskõik 
millise kahju või kahjustuse eest,mis võib tuleneda käesoleva sõnumi 
vastuvõtmisestvõi kasutamisest.

Please note that this message may contain confidential information. If you 
have received this message by mistake, please inform the sender of the 
mistake by sending a reply, then delete the message as well as any 
attachments from your system without making, distributing or retaining any 
copies of it. Although we believe that the message and any attachments are 
free from viruses and other errors that might affect the computer or IT 
system where it is received and read, the recipient opens the message at his 
or her own risk. We assume no responsibility for any loss or damage arising 
from the receipt or use of this message.